Sunday, January 25, 2009

新年祝语 Chinese New Year Greetings

鼠年即将尽入尾声,牛大哥的脚步也慢慢地离我们越来越近。如往常一样,我今天还是无法回家过年。虽然很无奈,但是我觉得在国外过年的这几年让我体会到了家人、朋友的重要,也让我学习了以前无法学习的自立。话虽如此,我还是很想家的!因为 “花到新春分外香,每逢佳节倍思亲。” =P

希望在马来西亚的家人、朋友能够有个幸福、快乐及平安的金牛年。
希望爸爸妈妈身体健康、快快乐乐。
希望伟建、伟胜学业进步,CGPA步步高升!
希望小妹SPM金榜题名!
还有还有,希望宝贝嘉敏(我的VIP)可以天天开心!

在此我要祝正在工作的朋友:工作顺利!
祝正在恋爱的朋友:爱情甜蜜!
祝将要结婚和已经结婚的朋友:婚姻美满、早生贵子/女!
祝各位尚在求学的朋友:考试顺利!

愿大家:牛年行大运! Moooo~~~~~~~

The Year of Mickey Mouse is going to be succeeded by the Year of Ox (not XO..so don't drink too much ok?=P) in less than 24 hrs time. As usual, I am unable to celebrate this annual festival with my family and friends in Malaysia. I have however learnt the importance of family through this experience. So, at least I am gaining something for losing another thing. =P

Anyway, i would like to take this opportunity to wish all my friends a very happy Chinese New Year!

For those who are working, i hope you will earn more $$ and be promoted!
For ppl who are still studying like me, hope we will do well in studies n more importantly, score well in our exams!!!!
For my friends who are married or going to get married, i hope you will find your true happiness in your marriage!
For mates who are in a relationship, hope your relationship will go well!


Good luck to everybody and hope we all have a great year ahead! Mooo~~~~

No comments: